نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی علمی وسیاسی

پیام های کوتاه
پیوندها

 


یاد و خاطره شهدا به ما توصیه می کند که که اساس انقلاب را استوار داریم و از این درخت تنومند در برابر دشمنان حراست کنیم

مرجع عالی قدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مد ظله العالی)به کنگره بزرگداشت شهدای دانشجویی استان کرمانشاه پیامی ارسال کرد.


Makarem 1

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی؛مرجع عالی قدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مد ظله العالی)به کنگره بزرگداشت شهدای دانشجویی استان کرمانشاه پیامی ارسال کرد.

 

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

قبل از هر چیز تشکیل این جلسه ی با شکوه که برای گرامیداشت شهدای دانشجوی استان کرمانشاه برگزار شده است ،.را با همه ی شما عزیزان ،خانواده معظم شهدا،ایثارگران،جانبازان،مسئولان استانی و شهرستانی و مخصوصا" بزرگان ،علما، فضلا و اقشار مختلف به خصوص ائمه محترم جمعه و جماعت و دانشجویان و اساتید بزرگوار دانشگاههای استان گرامی می داریم.

 

به یقین درخت تنومند اسلام از روز نخست با خون شهیدان آبیاری شده و همچنان برای حفظ و گسترش آن نیاز به این خون های پاک دارد. آنها به اقتضای"بل احیاء عند ربهم یرزقون" در جوار رحمت الهی آرمیده اند و از انواع روزهای  پروردگار بهره می گیرند.

 

از سوی دیگر یاد و خاطره ی آنها همیشه با ماست و پیوسته به ما درس پایمردی ،شجاعت،شهامت و ایستادگی در برابر دشمن می دهند و ما را به حفظ دستاوردهایشان توصیه می کنند، که اساس انقلاب را استوار داریم و از این درخت تنومند در برابر دشمنان حراست کنیم.

 

امیدوارم آن درس های بزرگ و این توصیه ها را هرگز فراموش نکرده و با تشکیل جلسات گرامی دانست آنها،نسل سوم انقلاب اسلامی شاهد و ناظر آن صحنه ها نبودند،به این حقایق آشناتر سازیم.

 

بسیار جای تشکر و سپاسگزاری است که یک استان این همه شهید به انقلاب اسلامی تقدیم نموده و این نشان می دهد که مردم مسلمان در پشت صحنه نایستاده اند تا جوانان را به خط مقدم بفرستند. و خود سالم بمانند،بلکه همچون پیشوای بزرگ ما امیر مومنان امام علی که فرمودند:

 

به خدا سوگند شما را به چیزی دعوت نمی کنم ،مگر اینکه خودم بر شما پیشی گیرم،در این راه پیشگام هستند.آری مردم مسلمان انقلابی ،همراه جوانان و بزرگسالان در خط مقدم جبه ها جان فشانی کردند و افتخار آفریدند.

 

یاد و خاطره ی آنان گرامی،راهشان پر رهرو و روحشان مشمول عنایت تازه حق باد.

 

من از خدای بزرگ برای همه شما که سبب شده اید که این گونه محافل ارزشمند و با شکوه تشکیل گردد،سپاسگزاری می نمایم.

 

و السلام علیکم و رحمته الله و برکاته

  • دانشجوی دکترای جامعه شناسی سیاسی دانشگاه رازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی