نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی علمی وسیاسی

پیام های کوتاه
پیوندها

 

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران: سلفیت محصول صهیونیسم جهانی است

به گزارش ستاد خبری کنگره ملی شهدای دانشجو ؛ سردار محمدحسین سپهر عصر روز سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۳ در اختتامیه کنگره شهدای بسیج دانشجویی استان کرمانشاه اظهار کرد: مبارزه بین حق و باطل در عرصه‌های مختلف تاریخ همواره برقرار بوده و این جریان ادامه دارد. وی بیان داشت: پس از گذشت ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز هم شاهد هستیم که هر روز شهیدان، جانبازان و ایثارگرانی در دفاع از آرمان‌های انقلاب تقدیم می‌شوند.

kon 11234kon12345

 معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاکمیت معنویت، توحید و عدالت را چشم‌انداز انقلاب اسلامی عنوان کرد. سپهر افزود: قدرت‌های شیطانی و استکباری با اسلام در مبارزه و اسلام نیز با آنان در ستیز است و امروز دشمنان اسلام و صهیونیسم بین‌الملل برای از بین بردن ادیان الهی به‌ویژه دین اسلام دست به هر اقدامی می‌زند. وی این مبارزه را مقابله با مبانی دین اسلام برشمرد و گفت: صهیونیست‌ها در همین راستا هزاران شبکه‌ ماهواره‌ای فسادانگیز در جهان را سازماندهی و پشتیبانی می‌کنند.

 این مسئول با بیان اینکه بیش از ۱۶۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان نیز توسط همین جریان حمایت می‌شود، افزود: دشمنان برای مبارزه با نماد و نمودهای دینی با ما در حال مبارزه هستند و امروز انقلاب را در چنین شرایطی ادامه می‌دهیم. سپهر با اشاره به نتایج و دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: در پایان قرن بیستم و در شرایطی که معنویت در دنیا به فراموشی سپرده شده بود و مبانی دینی در جوامع بشری جایگاهی نداشت، عالمی دینی از حوزه‌های علمیه ایران به‌پا خاست و انقلابی را ارائه کرد که جهان‌خواران را متحیر کرده است.


sepehr

 وی برگشتن به خویشتن خویش و هویت‌بخشی به مسلمانان را مهمترین دستاورد انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: ظهور نهضت‌های آزادی‌بخش و بیداری اسلامی دیگر دستاورد انقلاب اسلامی ایران بود. معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در آن زمان حکومت‌های وابسته که تنها نام اسلام را یدک می‌کشیدند پایگاه‌های استکبار بودند. سپهر با بیان اینکه امام راحل کاری کرد که اسلام در جهان اسلام هویت پیدا کرد، ادامه داد: امروز ۶ مرکز مطالعات سیاسی و نظامی آمریکا اعتراف می‌کنند که سال ۲۰۳۰ سال افول قدرت جهانی آمریکاست.

 وی از بین رفتن حکومت‌های وابسته به قدرت‌های استکباری را دیگر دستاورد انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: نهضت بیداری اسلامی به واسطه انقلاب اسلامی مسلمانان را متوجه یک دین کامل برای بشریت کرده است. معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز ما برای تسخیر جهان اسلام و اراده‌های مسلمانان برای مبارزه با قدرت‌های استکباری حرمت‌سازی می‌کنیم همان کاری امام(ره) کرد و هویت و اقتدار را به مسلمانان برگرداند.

 به گفته این مسئول، هرگاه سه عنصر مشروعیت، امامت و امت در کنار هم قرار گرفته‌اند توانسته‌اند حکومت توحیدی را برقرار کنند و امت اسلامی امروز با مطالبه‌گری خود به‌دنبال حاکمیت اسلام است. سپهر سلفیت و بهائیت را محصول صهیونیسم جهانی در کشورهای اسلامی عنوان کرد و گفت: این‌ها بلایی بر سر مسلمانان آورده‌اند که ما ناگزیر از مبارزه با شمشیر با مرتدان از دین شده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: سلفی‌ها و مرتدان از اسلام بیشتر از صهیونیست‌ها از رویارویی با ایران در هراسند. وی بیان داشت: زمانی‌که تمام قدرت‌های جهانی جمع شدند و عهد کردند که جبهه مقاومت را برای تضمین امنیت اسرائیل مغلوب کنند و به ایران پیغام دادند که مقاومت نکنید، برخی‌ها در داخل پذیرفتند که این وعده انجام می‌شود، اما رهبر معظم انقلاب در برابر اراده ۸۳ کشور غربی، مرتد و ایستاد و امروز شاهد برافراشتن پرچم اسلام در کشورهای سوریه، لبنان و عراق هستیم. سپهر زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر(عج) را یکی از چشم‌اندازهای انقلاب اسلامی بیان کرد و ادامه داد: یکی از مولفه‌های مهم زمینه‌سازی حکومت ولی‌عصر(عج) تولید علم و دانایی است.

این مسئول با بیان اینکه مولفه‌های قدرت در هر کشوری ثابت است، بیان داشت: وحشت دنیا در پرونده هسته‌ای بمب هسته‌ای نیست، بلکه هراس آنها از تولید علم و سرعت پیشرفت فناوری در ایران است. وی با تصریح اینکه در برخی علوم همچون دانش هسته‌ای، هوا و فضا، موشکی، نانو و ایران رتبه‌های اول، دوم و یا سوم را در جهان دارد، افزود: مراکز علمی باید به‌دنبال پیشرفت‌های روزافزون باشند..

  • دانشجوی دکترای جامعه شناسی سیاسی دانشگاه رازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی