نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی علمی وسیاسی

پیام های کوتاه
پیوندها

غرفه بسیج دانشجویی در نمایشگاه توانمندی بانوان استان کرمانشاه

n 11


غرفه دستاورد های بانوان بسیجی با حمایت بسیج دانشجویی در نمایشگاه توانمندی های بانوان استان کرمانشاه افتتاح گردید.

صبح امروز غرفه دستاورد های بانوان بسیجی با حمایت بسیج دانشجویی استان کرمانشاه افتتاح گردید.

نمایشگاه توانمندی بانوان استان کرمانشاه در پارک شاهد این استان برگزار گردید. در این نمایشگاه بانوان دانشجو، عشایر و بسیجی استان توانمندی ها و دستاورد های خود را به عرصه نمایش گزاردند.

مشاور وزیر کشور در مراسم افتتاحیه با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها در ایام‌الله دهه مبارک فجر، گفت: این اهداف در پی ارزیابی و بررسی آسیب‌شناسی فرآیند کسب و کار و فرآیند تولید زنان در سطح کشور خواهد بود.

وی به برنامه‌های دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور در سال 94 اشاره کرد و افزود: بازارچه دائمی در راستای ارائه محصولات تولیدکنندگان زن در کشور راه‌اندازی می‌شود.

غرفه بانوان بسیجی یکی از قسمت های پر بازده و توانمند در این نمایشگاه بود که با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شد. در این غرفه پژوهش ها، مقالات و پایان نامه های دانشجویی بانوان بسیجی که در جشنواره ها شرکت داشته و دارای مقام هایی نیز می باشند و همچنین اختراعاتی که ثبت شده و در مسابقات شرکت نموده اند به معرض دید بازدیدکنندگان درآمد.

از برنامه های فرهنگی این غرفه هم باید به ارئه ی لوح های فشرده، کتاب ها و بروشور هایی با موضوعیت دجال واره و آسیب شناسی فرهنگی ماهواره ها اشاره نمود.


n 3




  • دانشجوی دکترای جامعه شناسی سیاسی دانشگاه رازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی