نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی علمی وسیاسی

پیام های کوتاه
پیوندها

 بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه به مناسبت سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

valfajr

ملت سرافراز ، بصیر ومتحد ایران و علاقمندان به انقلاب اسلامی در سرتا سر جهان، در حالی به استقبال  برگزاری جشن سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می رود که شمیم معطر تحقق وعده های الهی به سبب ایستادگی مستمر و شجاعانه بر سر آرمانها واصول اسلام انقلابی برای آحاد مسلمانان و جامعه بشری محسوس است.

فرآیند تکاملی و روند پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دهه چهارم حیات انقلاب، به رغم ابعاد گسترده عناد و خصومت استکبار جهانی و زنجیره تقابل نظامی، فرهنگی واقتصادی، همچنان تداوم داشته ونوید بخش آینده درخشان وشکفتن شکوفه های تمدن قدرتمند اسلامی است.

تمدنی که با تشکیل واستحکام بخشیدن به جبهه مقاومت در منطقه هیمنه رژیم صهیونیستی وجولان دهی آن را در منطقه پایان داده است و همگان شاهدند که حزب الله قهرمان به عنوان بخشی از نهضت مقاومت اسلامی چگونه در عمق سرزمین های اشغالی، عملیاتی غرور آفرین را به نام فرزندان خمینی کبیر (ره)رقم می زند وسران رژیم اشغالگر قدس، این فرزند نامشروع نظام سلطه در پیشگیری و دفاع از این عملیات اظهار عجز و ناتوانی مینمایند واز همه رسواتر اربابان آن نیز که در مسیر افول قدرت خویش هستند ،حقیرانه تماشاچی پایان شکست ناپذیری دست نشانده خود در منطقه هستند .

kh 2

اینک با چنین اوصافی و در شرایط حساس منطقه، دانشجویان بسیجی استان کرمانشاه بر لزوم هوشیاری ملی در برابر نقشه های پیچیده وفریبنده دشمنان انقلاب که در شرایط استیصال در مقابل حرکت پیشرونده نهضت بیداری اسلامی به عنوان مهمترین ثمره انقلاب اسلامی قرار گرفته اند تاکید می نمایند.  وتکیه بر قابلیت ها و توانمندی های  داخلی و تقویت انگیزه وامید به تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در اقشار مختلف مردم ، بهره گیری از مولفه های اقتصاد مقاومتی و گسترش فرهنگ اسلامی را در برابر  طرح ریزی القا یاس به مردم، جنگ اقتصادی و جنگ نرم به عنوان راهبردهای اصلی دفاع از مبانی انقلاب اسلامی، در سر لوحه وظایف خویش قرار می دهد.

سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در پایان ضمن تبریک ایام دهه فجر وبزرگداشت سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از آحاد دانشجویان استان کرمانشاه دعوت می نماید تا همراه ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت نموده وبار دگر در فرصتی نوین با آرمانهای بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) وجانشین شایسته او ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) تجدید میثاق نمایند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه


  • دانشجوی دکترای جامعه شناسی سیاسی دانشگاه رازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی