نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی علمی وسیاسی

پیام های کوتاه
پیوندها

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی در واکنش به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)  توسط نشریه شارلی ابدو بیانیه ای صادر نمود.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بیانیه‌ی بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شهید اشرفی اصفهانی در خصوص اهانت خبرنگاران و اعضای نجات یافته‌ی مجله طنز شارلی ابده فرانسه به ساحت مقدس پیامبراعظم  جهان اسلام

به نام خالق رسول گرامی اسلام و ائمه اطهار  همگی با هم آیه‌ی سی و سوم سوره توبه را تلاوت کنیم و لحظه‌ای در معنای آن تفکر و تدبر کنیم.

« هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَی وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ» (او کسی است که پیامبرش را با هدایت و دین درست فرستاد تا آن را بر هر چه دین است پیروز گرداند هر چند مشرکان خوش نداشته باشند) توبه 33.

مصداق مشرکان همان کسانی است که یک روز با فیلم موهن، یک روز با قرآن‌سوزی، یک روز با ترانه خوانی و امروز با کاریکاتور کینه و کفر خود را بروز دادند. اینان با این حرکت خود آب به هاون آمریکا و اسرائیل می‌ریزند و همان جنود و لشکریان شیطان‌اند که هدفی جز از بین بردن اخلاق، عدالت و دین در جامعه بشری ندارند.

ما مسلمانان با تمام وجود فریاد می‌زنیم که ای کفار مشرک زهی خیال باطل، محمد مصطفی  نور حقیقتی است که در قلب و جان عالمیان نفوذ کرده و چراغی است که هرگز خاموش نمی‌شود و هرکس به دنبال خاموشی این چراغ عالم بشریت باشد خود را به قعر گمراهی و سقوط نزدیکتر کرده است. ما مسلمانان جهان فدایی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی  هستیم.

ما جوانان ولایت‌مدار و قرآنی به دشمنان اسلام اعلام می‌داریم که تا آخرین قطره خون خود از اسلام و پیام‌آور این آیین حق دفاع خواهیم کرد.

 

بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه

 

  • دانشجوی دکترای جامعه شناسی سیاسی دانشگاه رازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی