نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی علمی وسیاسی

پیام های کوتاه
پیوندها


توهین به مقدسات و اسلام تحت لوای آزادی بیان سیاست و فکر پوسیده غرب است که سالهاست با حمایت های مالی گسترده انجام  می شود ماجرای حمله دو تروریست به نشریه فکاهی شارلی ابدو که به نظر می رسد سناریوی دیگری برای  فشار برمسلمانان همچون   حمله به برج دو قلو در امریکا است موج جدید فعالیت های غربی ها علیه اسلام است این نشریه در اولین شماره خود پس از حمله   تروریستی اقدام به نشرکاریکاتوری علیه پیامبراسلام با تیراژ سه میلیون کرده است و شعاری راتحت عنوان من شارلی هستم درحمایت   از این جریان  ایجاد نموده است.

این اقدام بیانگر تمایل مسئولان روزنامه‌ها و نشریات برای تشدید نژادپرستی و تشویق به تروریست  است بنابراین این رفتار به طور کلی از آزادی بیان به دور بوده و در حقیقت پافشاری بر تحقیر مقدسات مسلمانان با روحیه استعماری و خود خواهی است . مسلمانان جهان در حالیکه هنوز داغ جراحت اهانت به قرآن کریم وکشتار مسلمانان مظلوم فلسطین، افغانستان، بحرین،،عراق،سوریه و پاکستان را بر دل دارند،این بار نیز شاهد گستاخی و هتاکی بی شرمانه دیگری از عوامل صهیونیستی بین الملل  نسبت به ساحت آخرین پیامبر آسمانی حضرت محمد(ص) هستند.

نظام غرب با راهبرد براندازی و استحاله نظام های اسلامی  تمام تلاش خود را صرف توطئه چینی در ابعاد گونا گون از جمله توطئه   داخلی وخارجی،نظامی و فرهنگی  بر علیه آنها نموده است.

بیداری اسلامی مردم منطقه در چندین سال گذشته تا به حال و نوع مواجه نظام غرب و حامیان رژیم صهیونیستی با آن گواه این   مدعاست.از این رو است که دستاوردهای نظام اسلامی در همگرایی و وفاق حول مرجعیت دینی درعراق و سوریه و یمن برای شبکه  صهیونیزم جهانی و سرویس های اطلاعاتی و امنیتی و تئوریسین های آنها و مرتجعین منطقه غیر قابل باور و محاسبه بود.

و نیز قدرت نمایی جریان شیعی در اربعین امسال تیر خلاصی بر پیکره نقشه های شوم منطقه ای آنها بود چرا که این حرکت باعث   اتحاد و یکپارچگی جریان مؤمن و اصیل شیعی و سنی در منطقه گردید.

دشمنان اسلام با اهانت به پیامبر اکرم(ص) حقوق مسلمانان را پایمال کرده و به مقدساتشان اهانت کرده و با این حرکت نفرت‌انگیز  احساسات نزدیک به دو میلیارد مسلمان جهان را جریحه‌دار کردند واین اقدام مردود، تحت هیچ عنوانی از سوی دست اندرکاران این عمل شنیع، قابل توجیه نیست.

اسلام هراسی و به طبع آن اسلام ستیزی و ریشه کن کردن اسلام  ناب محمدی (ص) سرمنشاء و دستور کار اصلی نظام سلطه   می باشد.تروریست های دست نشانده داعش و القائده و جبهه النصره و… مزدوران  اجاره ای نظام سلطه در منطقه هستند که  برای مقاصد و نقشه های شوم آنها نقش ایفا میکنند. و بر هیچ انسان منصف و آگاهی پوشیده نیست که این گروه ها مجریان اوامر و  دستورات سرویس های امنیتی و اتاق فکر نظام سلطه هستند.

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اسلام آباد غرب؛  ضمن محکوم کردن این حرکت غیرانسانی و عرض تسلیت به محضر ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری با ابراز نفرت نسبت به واقعه  جسارت آمیز اعلام می دارد که عوامل این جنایت باید بدانند که ملت مسلمان و بسیجی ایران در برابر این بی احترامی سکوت نخواهد  کرد و این اقدام جنون آمیز آنها همانند سایر توطئه ها ، دستاوردی جز نفرت و انزجار مسلمانان جهان علیه دشمنان دین و مقدسات   اسلامی نداشته و بار دیگر پرده از سیاست های دروغین مدعیان دفاع از حقوق بشر برخواهد داشت.

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اسلام اباد غرب

 

  • دانشجوی دکترای جامعه شناسی سیاسی دانشگاه رازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی