نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی علمی وسیاسی

پیام های کوتاه
پیوندها


 

 به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، دانشجویان اهل سنت و شیعه اورامانات کرمانشاه  در واکنش به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)  توسط نشریه شارلی ابدو بیانیه ای صادر نمود.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

توهین به پیامبران ادیان الهی ، طرح ریزی هماهنگ دشمنان معنویت و دلسپردگان به سیم وزردنیایی است بی تردید انتشار مجدد کاریکاتورهای توهین آمیز به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) در تیراژ بیش از 5 میلیون نسخه احساسات تنفر آمیز را بین مسمانان افزایش خواهد داد. این در حالیست که پس از اقدام تروریستی اخیر بر ضد کاریکاتوریست های این روزنامه بسیاری از کشورهای مسلمان در کنار سایر کشورهای دنیا این اقدام را محکوم کردند اما متاسفانه عوامل این روزنامه با کینه ای آشکار نسبت دین مبین اسلام بار دیگر آتش خشم را در دل مسلمانان سراسر جهان زنده کردند.

ما دانشجویان اورامانات این اقدام درد منشانه روزنامه فرانسوی را که به پیامبر اسلام اهانت کرده است محکوم می کنیم و ابراز می داریم که استکبار جهانی تمامی دسیسه های خود را برای بدجلوه دادن اسلام به کار می برند و می خواهند این دین مقدس و پاک آسمانی را بری ملتهای خودشان که روز به روز به اسلام گرایش بیشتری پیدا می کنند خشن و رعب آور معرفی کنند .

 دانشجویان اهل سنت و شیعه اورامانات این عمل منافی با تمامی شئون انسانی روزنامه فرانسوی را محکوم میکنیم و اعلام می داریم که مسئولین این روزنامه باید محاکمه شوند که درس عبرتی باشد برای تمامی کسانی که به مقدسات اسلامی اهانت می کنند.

دانشجویان بسیجی اهل سنت و شیعه اورامانات کرمانشاه

  • دانشجوی دکترای جامعه شناسی سیاسی دانشگاه رازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی