نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی علمی وسیاسی

پیام های کوتاه
پیوندها


 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، بسیج دانشجویی واحدعلوم وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در واکنش به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)  توسط نشریه شارلی ابدو بیانیه ای صادر نمود.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

مخالفان اسلام و قرآن که در طول تاریخ، مکنونات قلبی و کینه توزی خود را در قالب جنگ ها، جنایت ها، تخریب ها و ترور مروجان و مبلغان دین مبین اسلام نشان داده بودند،باردیگر با  بی احترامی به ساحت مقدس پیامبرخوبی ها درصدد ایجاد تفرقه وضربه زدن به اسلام ومسلمانان می باشند.

  حادثه ایی که دل هر مسلمانی را غمدار و آزرده می کند این است که این حادثه بسیار تلخ و غم انگیز توسط گروهی صورت می گیرد که خودرراروشنفکر ومتمدن وآن راآزادی بیان مطرح می کنند،  اما ابزار دست سیاست های آمریکا و شبکه جهانی صهیونیسم و اسراییل فرزند نامشروع آنان شده اند.

 

بی شک هدف دشمن از این اقدام ضربه زدن به اسلام ونشان دادن چهره تروریست وآدم کش بودن آن است وبااین اقدامات قصد دارند گسترش انوار بیداری اسلامی را در سراسر جهان را سد کنند اما امت بزرگ اسلام فریب این نیرنگ را نخواهند خورد.
ما اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات کرمانشاه تأکید می کنیم که نور الهی پیامبر مهربانی ها هیچگاه خاموش نمی شود و با این دسیسه ها محبوبیت پیامبررحمت (ص) نه تنها خدشه دار نشده، بلکه خلاف انتظار و خواسته دشمنان، عشق به پیامبر افزایش پیدا می کند.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات کرمانشاه ضمن محکوم کردن شدید این حادثه بسیار تلخ ، از کلیه مسلمانان و سازمان های بین المللی و به ویژه بزرگان علمى، روشنفکرى و سیاسى می خواهد که با موضع گیری قاطع خود این عمل را محکوم سازند تا بار دیگر شاهد چنین حادثه نباشیم.

 

شورای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحدعلوم وتحقیقات کرمانشاه مجتمع باغ نی

  • دانشجوی دکترای جامعه شناسی سیاسی دانشگاه رازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی