نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی علمی وسیاسی

پیام های کوتاه
پیوندها


بسم الله الرحمن الرحیم

تَبَّتْ یَدَا أَبِی لَهَبٍ وَتَبَّ (مسد 1)

 

بار دیگر کینه دنیای غرب از آستین مدعیان دموکراسی و آزادی بیان به در آمد و نه تنها قلب بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان که قلب تمام دینداران، آزاداندیشان و آزادگان را آزرده کرد. اقدام وقیحانه یک نشریه فرانسوی نسبت به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) فقط توهین به مسلمانان نیست، بلکه توهین به تمامی ادیان الهی است. آنان که ناقوس آزادی و حقوق بشر و لیبرالیسم و تکثرگرایی دینی‌شان گوش فلک را کر کرده است، امروزه نیات پلیدشان در برابر آفتاب حقیقت و سوزان مسلمانان عیان گشته است.

 

پیام این جنبش اسلام‌ستیزی برای نخبگان سیاسی داخل کشور پیام مهمی است.

 

امروز چهره واقعی سردمداران نظام سرمایه‌داری جهانی به وضوح آشکار گردیده است و آن پنجه چدنی مخفی شده در زیر دستکش مخملی چماق به دستان کاخ سفید، برای ملت بیدار و آزاده ایران عیان گشته است.

 

مسلمانان تمام دنیا باید آماده باشند و کمربندهایشان را محکم ببندند و خود را بیش از قبل برای مبارزه نهایی حق علیه باطل مهیا نمایند. آنچه که در عصر کنونی بیش از پیش به آن نیازمندیم، اتحاد، اتفاق و وحدت مسلمین است. دشمنان قسم خورده‌ی اسلام کمر به نابودی آن بسته‌اند و هر از چندگاهی یا با اقدامات فیزیکی مانند ایجاد و به راه‌انداختن گروهک‌های تروریستی، به جان مسلمین می‌افتند و یا با ترور شخصیتی و هتک حرمت مقدسات این دین الهی، سعی در مخدوش نمودن و بد نشان دادن چهره‌ی این دین رحمانی می‌کنند؛ اما آنها نمی‌دانند که «یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ(صف-8)».

 

در پایان ما دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی کرمانشاه ضمن عرض تسلیت به حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحق ایشان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و تمامی مسلمانان و آزادگان جهان، به تمامی دولت های کشورهای اسلامی تذکر می دهیم که ساکت ننشینند و اقدامات عملی لازم را جهت جلوگیری از ادامه فعالیت های ضد اسلامی این چنین، به عمل آورند.

 

به آمریکای ظالم و صهیونیسم غاصب  می‌گوییم که ادامه اینچنین پروژه‌های اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی نه تنها بر اقدامات ظالمانه و جنایتگرانه شما در عراق، سوریه، فلسطین، بحرین، افغانستان و ... سرپوش نمی‌گذارد، بلکه بیش از پیش بر کوس رسوایی خود در جهان خواهند کوفت.

 

همچنین به تمامی جهان استعمار و استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل هشدار می دهیم که در راه دفاع از ارزش ها و آرمان های رسول مکرم اسلام (ص)، آن رسول عشق و محبت ذره‌ای عقب نخواهیم نشست و پا در رکاب آماده اجرای فرامین رهبر عزیز انقلاب خواهیم بود و تا خشکاندن کامل ریشه های ظلم و نفاق دست نمی‌کشیم و از پای نخواهیم نشست.

 

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیَانٌ مَّرْصُوصٌ  (صف 4)

و به قول آموزگار و استاد تمام مسلمانان، آزادگان و مبارزان دنیا حضرت روح الله (ره) : تا کفر و شرک هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

 

ألیس الصبح بقریب...

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه

 

 

  • دانشجوی دکترای جامعه شناسی سیاسی دانشگاه رازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی