نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

نگاه دانشجویی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی، علمی وسیاسی

این وبلاگ پایگاهی است برای انعکاس فعالیتهای فرهنگی علمی وسیاسی

پیام های کوتاه
پیوندها

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا رسول الله والحمدلله الذی استنقذنا بک من الشرک والضلال.


بار دیگر دست ابلیس-این دشمن قسم خورده بشریت- ازآستین رسانه های غرب بیرون آمد ودراقدام به جنایتی دیگر،باهتاکی به ساحت مقدس حضرت خیر البشر(صلوات الله علیه وآله)، قلب میلیون ها مسلمان جهان را جریحه دار کرد.

از همان اوایل بعثت، نبی مکرم اسلام(صلوات الله علیه وآله) همواره مورد خصم وآزار کفار وجاهلانی بودند که مستقیم وغیر مستقیم وآشکار وپنهان توسط خود ابلیس رهبری می شدند .

 امروز نیز با ورشکسته شدن همه ی تئوری های بشری وتمسک جستن جهانیان به دامان آئین الهی اسلام ،که از جمله مصادیق آن می توان تحولات چندسال اخیر منطقه و بیداری اسلامی ،فروپاشی اقتدار نظام های غربی ،مهاجرت معکوس یهودیان از سر زمین های اشغالی و اسلام گرایی غرب دانست ،نظام سلطه که پایه های خود را متزلزل وناپایدار یافته است با به راه اندازی پروژه های گوناگون اقدام به اسلام هراسی وبه دنبال آن اسلام ستیزی نموده است تا شا ید التیامی باشد بر زخمهای کهنه ای که از اسلام وپیروان راستین این آیین آسمانی بر پیکره ی پوسیده اش نشسته است.

بار دیگر با دسیسه ای جاهلانه وسناریویی ناشیانه فرزندان ابلیس به میدان آمدند ودراقدامی نمایشی وخودساخته در هفتم ژوئن با حمله ی دو تروریست شناخته شده به دفتر یک نشریه ی فکاهی در فرانسه ومنتصب نمایاندن این اقدام به مسلمانان ودرپی آن هتاکی این نشریه به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (صلوات الله علیه وآله)سعی در جلوه دادن تصویری نادرست از اسلام در اذهان جهانیان دارند وغافلند از اینکه پیامبر اسلام (صلوات الله علیه وآله)نور حقیقتی است که تا عمق سینه های تاریک بشر به خواب رفته ،نفوذ کرده ودیری نخواهد گذشت که نور اسلام سراسر پهنه ی گیتی را روشن خواهد کرد وبیداری اسلامی همه ی قلوب را فتح خواهد کردکه این وعده ی خداوند است و در آن هیچ شکی نیست.

نظام سلطه با راه اندازی تروریست های داعش ،القاعده ، جبهه النصره و...که در واقع دست نشاندگان غرب در لباس مسلمانان  هستند،درپی آن است که با انحراف اذهان عمومی از چهره حقیقی اسلام ، توجیه وسرپوشی باشد بر جنایات ،غارت ها و وحشی گری های خود در دنیا اما نمی داند که "ومکروا ومکرالله ولله خیرالماکرین" ودور نیست روزی که دست آلوده ی آنها برای جهان وجهانیان رو شود.

کور دلان غرب بدانند؛اگرچه سران کشور های عربی در مقابل این جنایت خبیثانه آنها نیز همچنان موضع سکوت اختیار کرده اند، اما اسلام سربازانی دارد که با پیروی از راه مولایشان علی (علیه السلام)تا آخرین نفس وتا آخرین قطره خون در دفاع از پیامبر رحمت ومودت (صلوات الله علیه وآله)فروگذار نمی کنند. شاهد این مدعا مانور چند میلیونی عاشقان این مکتب در اربعین حسینی (علیه السلام)بود که با قلب هایی لبریز از عشق به اسلام نشان دادند آماده شهادت وجان نثاری در این راه هستند.

به امید روزی که باظهور منجی عالم بشریت  حضرت مهدی موعود (سلام الله علیه)شاهد برچیده شدن بساط ظلم وجور از عالم برقراری  حکومت عدل الهی  درسراسر آفاق باشیم.

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

 

 

  • دانشجوی دکترای جامعه شناسی سیاسی دانشگاه رازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی